GRĄŽINIMO SĄLYGOS:

Grąžinant/keičiant prekę, būtina laikytis šių taisyklių:

  1. - Grąžinama ar keičiama prekė turi būti nenaudota.
  2. - Prekė turi būti supakuota į tinkamą pakuotę, kuri apsaugotų prekę nuo sugadinimo jos transportavimo metu.
  3. - Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė.
  4. - Apie prekės grąžinimą arba keitimą būtina pranešti elektroniniu paštu kepukartu@gmail.com
  5. - Grąžinant/keičiant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą (pirkimo – pardavimo kvitą) ir užpildytą prekės grąžinimo dokumentą, kuris Jums bus atsiųstas elektroniniu paštu.
  6. - Prekių grąžinimas – pirkėjų sąskaita (išskyrus tuos atvejus, jei gavote nekokybišką prekę).
  7. - Prekes galite grąžinti per 14 kalendorių dienų nuo prekės gavimo dienos.

Naudojimo sąlygos

PIRKIMO TAISYKLĖS:

1. Bendrosios nuostatos.1.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir Pardavėjo teises, pareigas ir atsakomybę Pirkėjui įsigyjant prekes el. parduotuvėje.

1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Pirkėjas informuojamas el. parduotuvės tinklalapyje. Pirkėjui apsiperkant el. parduotuvėje taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo metu.

1.3. Pirkti el. parduotuvėje turi teisę:

1.3.1. veiksnūs fiziniai asmenys, t.y., asmenys sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;

1.3.2. nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis;

1.3.3. juridiniai asmenys;

1.3.4. visų aukščiau nurodytų asmenų įgaliotieji atstovai.

1.4. Pardavėjas, patvirtindamas taisykles, taip pat garantuoja, kad, remiantis taisyklių 1.3. punktu, Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje.

1.5. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas el. parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs su Pardavėjo taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“ (žr. 5 punktą „Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai“).

1.6. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma el. parduotuvėje.

2. Asmens duomenų apsauga.

2.1. Užsisakyti prekes el. parduotuvėje Pirkėjas gali:

2.1.1. užsiregistruodamas šioje el. parduotuvėje – įvesdamas registracijoje prašomus duomenis;

2.1.2. nesiregistruodamas šioje el. parduotuvėje.

2.2. Pirkėjas, užsakydamas prekes 2.1. taisyklių punkte numatytais būdais, atitinkamuose Pardavėjo pateikiamuose informacijos laukuose turi nurodyti prekių užsakymo tinkamam įvykdymui būtinus Pirkėjo asmens duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir el. pašto adresą.

2.3. Patvirtindamas šias taisykles Pirkėjas sutinka, jog 2.2. punkte pateikti Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo el. parduotuvėje, Pardavėjo veiklos analizės ir tiesioginės rinkodaros tikslais.

2.4. Sutikdamas, kad Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo Pardavėjo el. parduotuvėje tikslu, Pirkėjas taip pat sutinka, kad Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu ir telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymui įvykdyti.

2.5. Pirkėjas, užsiregistruodamas el. parduotuvėje bei užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti prisijungimo duomenų.

3. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai.

3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje šių Taisyklių ir kitose šios el. parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta tvarka.

3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties su el. parduotuve, pranešdamas Pardavėjui apie tai raštu (el. paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo daikto pristatymo dienos, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (pvz., kai sutartis sudaryta dėl higienos prekių – patalynės reikmenų – pardavimo; žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje http://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038, „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punktą.).

3.3. Taisyklių 3.2. punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama.

3.4. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti sutartą kainą.

3.5. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

3.6. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

3.7. Pirkėjas, naudodamasis el. parduotuve, sutinka su šiomis pirkimo - pardavimo Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis bei nepažeisti LR teisės aktų.

4. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai.

4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis.

4.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti Pardavėjo el. parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis el. parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.

4.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į Pirkėjo priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą el. parduotuvės registracijos formoje.

4.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu.

5. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai.

5.1. El. parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę.

5.2. Sutartis pradeda galioti nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“, o gavęs užsakymą Pardavėjas jį patvirtina – atsiunčia patvirtinimo laišką Pirkėjo nurodytu el. paštu.

5.3. Prekių kainos el. parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais, įskaitant PVM.

5.4. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:

5.4.1. atsiskaitymas naudojantis el. bankininkyste – tai išankstinis apmokėjimas pasinaudojant Pirkėjo naudojama el. bankininkystės sistema. Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti šia atsiskaitymo forma, turi būti pasirašęs el. bankininkystės sutartį su vienu iš žemiau nurodytų bankų: SEB bankas; AB „Swedbank“; „DNB Nord“ bankas; „Parex“ bankas; „Ūkio bankas“; „Danske“ bankas; „Nordea“ bankas; bankas „Snoras“. Pinigus Pirkėjas perveda į el. parduotuvės atsiskaitomąją sąskaitą. Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kadangi visos piniginės operacijos vyksta banko el. bankininkystės sistemoje.

5.4.2. Atsiskaitymas banko pavedimu – tai išankstinis atsiskaitymas, kai Pirkėjas, atsispausdinęs užsakymą ir nuėjęs į artimiausią banko skyrių, perveda pinigus į el. parduotuvės banko sąskaitą.

5.5. Pirkėjas įsipareigoja už prekes sumokėti nedelsiant. Tik gavus apmokėjimą už prekes pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.

6. Prekių pristatymas.

6.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

6.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

6.3. Prekes pristato Pardavėjas arba kurjeris į nurodyta paštomata.

6.4. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.

6.5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

6.6. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.

6.7. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.

7. Prekių kokybės, garantijos.

7.1. Kiekvienos el. parduotuvėje parduodamos prekės duomenys bendrai nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.

7.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad el. parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

7.3. Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomos tokių prekių aprašymuose.

7.4. Pardavėjui tam tikroms prekių rūšims nesuteikus kokybės garantijos, galioja garantija, numatyta atitinkamų teisės aktų.

8. Prekių grąžinimas ir keitimas.

8.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (kai sutartis sudaryta dėl higienos prekių – patalynės reikmenų – pardavimo; žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje http://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038, „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punktą.). Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.

8.2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 8.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.

8.3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

8.3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

8.3.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

8.3.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos psauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

8.3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;

8.3.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.

8.4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8.3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

8.5. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.

8.6. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.

9. Pirkėjo ir pardavėjo atsakomybė.

9.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.

9.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia el. parduotuve.

9.3. Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie el. parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laikome Pirkėju.

9.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir Pirkėjo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

9.5. Jei Pardavėjo el. parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų el. tinklalapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.

9.6. Atsiradus žalai, kaltoji Šalis atlygina kitai Šaliai tiesioginius nuostolius.

10. Rinkodara ir informacija.

10.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti el. parduotuvėje įvairias akcijas.

10.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja tik į priekį, t.y. nuo jų atlikimo momento.

10.3. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

10.4. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo el. parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytais telefonais ir el. pašto adresais.

10.5. Pardavėjas neatsako jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimų.

11. Baigiamosios nuostatos.

11.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.

11.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka. 

DUOMENŲ APSAUGA:

1. Įvadas

Siekiant aiškumo, ši politika nustato „Kepu kartu" įsipareigojimus dėl duomenų apsaugos ir klientų bei verslo kontaktų („duomenų subjektų“) teisių, susijusių su jų asmens duomenimis, pagal Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą (toliau - reglamentas) .

Reglamente „asmens duomenys“ apibrėžiama kaip bet kokia informacija, susijusi su identifikuotu arba identifikuojamu fiziniu asmeniu (duomenų subjektu); identifikuojamas fizinis asmuo yra tas, kuris gali būti tiesiogiai ar netiesiogiai atpažįstamas, visų pirma nurodant identifikatorių, pvz., vardą, identifikacijos numerį, vietos duomenis, internetinį identifikatorių arba vieną ar kelis veiksnius, būdingus fiziniam, fiziologiniam fizinio asmens, genetinio, psichinio, ekonominio, kultūrinio ar socialinio asmens tapatybę.

Ši politika nustato procedūras, kurių reikia laikytis tvarkant asmens duomenis. Šiame dokumente išdėstytas procedūras ir principus „Kepu kartu", jos darbuotojai, atstovai, rangovai ar kitos bendrovės vardu veikiančios šalys privalo nuolat laikytis.

„Kepu kartu" įsipareigoja ne tik laikytis įstatymo raidės, bet ir įstatymo dvasios, ir labai svarbi teisingam, teisėtam ir teisingam visų asmens duomenų tvarkymui, gerbiant visų asmenų teisines teises, privatumą ir pasitikėjimą kuo ji užsiima.

2. Duomenų apsaugos principai

Šios politikos tikslas - užtikrinti, kad būtų laikomasi reglamento. Reglamente nustatomi šie principai, kuriuos turi atitikti bet kuri asmens duomenis tvarkanti šalis. Visi asmens duomenys turi būti:

a) teisėtai, teisingai ir skaidriai tvarkomi duomenų subjekto atžvilgiu;

b) surinkti konkrečiais, aiškiais ir teisėtais tikslais, o ne toliau tvarkomi tokiu būdu, kuris nesuderinamas su šiais tikslais; tolesnis duomenų tvarkymas archyvavimo tikslais viešojo intereso, mokslinių arba istorinių tyrimų tikslais arba statistiniais tikslais nelaikomas nesuderinamu su pradiniais tikslais;

c) adekvatūs, tinkami ir apsiriboja tuo, kas būtina tikslams, dėl kurių jie tvarkomi;

d) tiksli ir, jei reikia, nuolat atnaujinama; turi būti imtasi visų pagrįstų priemonių užtikrinti, kad netikslūs asmens duomenys, atsižvelgiant į jų tvarkymo tikslus, būtų nedelsiant ištrinti arba ištaisyti;

e) saugomi tokiu pavidalu, kad būtų galima identifikuoti duomenų subjektus ne ilgiau, nei būtina tikslams, kuriems tvarkomi asmens duomenys; asmens duomenys gali būti saugomi ilgesnį laiką, jei asmens duomenys bus tvarkomi tik archyvavimo tikslais viešojo intereso, mokslinių ar istorinių tyrimų tikslais arba statistiniais tikslais, atsižvelgiant į atitinkamas technines ir organizacines priemones, kurių reikalaujama pagal reglamentą, kad būtų galima apsaugoti duomenų subjekto teises ir laisves;

f) tvarkomi taip, kad būtų užtikrintas tinkamas asmens duomenų saugumas, įskaitant apsaugą nuo neteisėto ar neteisėto duomenų tvarkymo ir atsitiktinio praradimo, sunaikinimo ar sugadinimo naudojant tinkamas technines ar organizacines priemones.

3. Teisėtas, teisingas ir skaidrus duomenų apdorojimas

Reglamentu siekiama užtikrinti, kad asmens duomenys būtų tvarkomi teisėtai, teisingai ir skaidriai, nedarant neigiamo poveikio duomenų subjekto teisėms. Reglamente teigiama, kad asmens duomenų tvarkymas yra teisėtas, jei taikomas bent vienas iš šių atvejų:

a) duomenų subjektas davė sutikimą tvarkyti jo asmens duomenis vienu ar keliais konkrečiais tikslais;

b) tvarkymas yra būtinas sutarčiai, su kuria duomenų subjektas yra šalis, arba norint imtis veiksmų duomenų subjekto prašymu prieš sudarant sutartį;

c) tvarkymas būtinas norint laikytis duomenų valdytojo teisinės prievolės;

d) tvarkymas būtinas siekiant apsaugoti gyvybinius duomenų subjekto ar kito fizinio asmens interesus;

e) tvarkymas yra būtinas užduotims, atliekamoms viešojo intereso labui arba vykdant duomenų valdytojui suteiktą oficialų įgaliojimą, atlikti;

f) tvarkymas būtinas duomenų valdytojo arba trečiosios šalies teisėtiems interesams, išskyrus tuos atvejus, kai tokie interesai yra viršesni už duomenų subjekto pagrindines teises ir laisves, kurių reikia asmens duomenų apsaugai, ypač tais atvejais, kai duomenys yra vaiko.

4. Perdirbti nustatytam, aiškiam ir teisėtam tikslui

4.1 „Kepu kartu" renka ir tvarko asmens duomenis, nurodytus šios politikos 20 dalyje „Asmens duomenys“. Tai gali apimti tiesiogiai iš duomenų subjektų gautus asmens duomenis (pavyzdžiui, kontaktinius duomenis, kurie naudojami, kai duomenų subjektas bendrauja su mumis.

4.2 „Kepu kartu" tvarko asmens duomenis tik tam tikrais tikslais, nurodytais šios politikos 20 dalyje „Asmens duomenys“ arba kitiems tikslams, kuriuos aiškiai leidžia reglamentas. Tikslai, kuriais mes tvarkome asmens duomenis, bus informuojami duomenų subjektams tuo metu, kai bus renkami jų asmens duomenys, kai jie renkami tiesiogiai iš jų, arba kuo greičiau (ne ilgiau kaip vieną kalendorinį mėnesį) po surinkimo, kai tai yra iš trečiosios šalies.

5. Tinkamas, svarbus ir ribotas duomenų apdorojimas

„Kepu kartu" rinks ir apdoros asmeninius duomenis tik tokiu mastu ir kiek tai reikalinga konkrečiam tikslui (-ams), apie kurį (-ius) informuoja duomenų subjektai, kaip nurodyta 4 dalyje „Perdirbti nustatytam, aiškiam ir teisėtam tikslui“.

6. Duomenų tikslumas ir duomenų atnaujinimas

„Kepu kartu"  užtikrina, kad visi surinkti ir tvarkomi asmens duomenys būtų tikslūs ir atnaujinami. Duomenų tikslumas tikrinamas renkant ir reguliariai po to. Kai randami netikslūs ar pasenę duomenys, nedelsiant bus imtasi visų pagrįstų veiksmų, kad būtų atitinkamai iš dalies keičiami ar ištrinti šie duomenys.

7. Savalaikis apdorojimas

„Kepu kartu"  saugo asmens duomenis ilgiau nei būtina, atsižvelgiant į tikslus, kuriems šie duomenys buvo iš pradžių renkami ir tvarkomi. Kai duomenys nebėra reikalingi, bus imtasi visų pagrįstų veiksmų, kad ji būtų nedelsiant ištrinta.

8. Saugus apdorojimas

„Kepu kartu" užtikrina, kad visi surinkti ir tvarkomi asmens duomenys būtų saugūs ir apsaugoti nuo neteisėto ar neteisėto duomenų tvarkymo ir atsitiktinio praradimo, sunaikinimo ar sugadinimo. Išsamesnė informacija apie duomenų apsaugos ir organizacines priemones, kurios turi būti imtasi, pateikta 21 dalyje - Duomenų apsaugos priemonės ir 22 dalis - šios politikos organizacinės priemonės.

9. Atskaitomybė

9.1 „Kepu kartu" saugo visus asmens duomenų rinkimo, laikymo ir tvarkymo dokumentus, kuriuose pateikiama ši informacija:

     a) „Kepu kartu" , jos duomenų apsaugos kontaktų ir bet kokių taikomų trečiųjų šalių duomenų valdytojų pavardė ir duomenys;

     b) tikslus, kuriais „Kepu kartu" tvarko asmens duomenis;

     c) išsami informacija apie „Kepu kartu" surinktų, laikomų ir tvarkomų asmens duomenų kategorijas; duomenų kategorijų, su kuriomis susiję asmens duomenys, kategorijas;

     d) trečiųjų šalių, kurios gaus iš „Kepu kartu" asmens duomenis, duomenys (ir kategorijos);

     e) išsami informacija apie asmens duomenų perdavimą ne EEE šalims, įskaitant visus mechanizmus ir saugumo priemones;

     f) išsami informacija apie tai, kiek ilgai asmens duomenys bus išsaugoti; ir

     g) išsamūs visų techninių ir organizacinių priemonių, kurių imasi „Kepu kartu" , siekdama užtikrinti asmens duomenų saugumą, aprašymas.

10. Privatumo poveikio vertinimas

„Kepu kartu" atlieka Privatumo poveikio vertinimus, kai ir kaip reikalaujama pagal reglamentą. Privatumo poveikio vertinimus prižiūri „Kepu kartu" duomenų apsaugos kontaktai ir jame nagrinėjamos šios svarbios sritys:

10.1. Tikslas (-ai), kuriuo (-iais) tvarkomi asmens duomenys, ir tų duomenų tvarkymo operacijos;

10.2 Išsami informacija apie teisėtus „Kepu kartu" interesus;

10.3. Duomenų tvarkymo būtinumo ir proporcingumo vertinimas, atsižvelgiant į tikslą (-us), kuriam (-iems) jis tvarkomas;

10.4 Pavienių duomenų subjektų keliamos rizikos vertinimas; ir

10.5 Išsami informacija apie taikomas priemones, skirtas sumažinti riziką, įskaitant apsaugos priemones, duomenų saugumą ir kitas priemones bei mechanizmus, užtikrinančius asmens duomenų apsaugą, kad būtų galima įrodyti, kad laikomasi reglamento.

11. Duomenų subjektų teisės

Reglamente nustatytos tokios duomenų subjektams taikomos teisės:

     a) teisė būti informuotam;

     b) teisė susipažinti;

     c) teisė į ištaisymą;

     d) teisė į ištrynimą (taip pat žinoma kaip „teisė būti pamirštam“);

     e) teisė apriboti tvarkymą;

     f) teisė į duomenų perkėlimą;

     g) teisė prieštarauti;

     h) su automatizuotu sprendimų priėmimu ir profiliavimu susijusios teisės.

12. Duomenų subjektų informavimas

12.1. „Kepu kartu" užtikrina, kad asmens duomenys būtų renkami kiekvienam duomenų subjektui:

     a) Informacija apie bendrovę, įskaitant, bet neapsiribojant, grupės atitikties valdytojo, jo duomenų apsaugos kontaktinio asmens tapatybę;

     b) tikslas (-ai), kuriam (-iems) asmens duomenys yra renkami ir bus tvarkomi (kaip išsamiai aprašyta šios politikos 20 dalyje „Asmens duomenys“) ir teisinis pagrindas, pagrindžiantis surinkimą ir tvarkymą;

     c) kai taikoma, teisėti interesai, kuriais „Kepu kartu" pateisina asmens duomenų rinkimą ir tvarkymą;

     d) jei asmens duomenys nėra gauti tiesiogiai iš duomenų subjekto, surenkamų ir tvarkomų asmens duomenų kategorijos;

     e) kai asmens duomenys turi būti perduoti vienai ar kelioms trečiosioms šalims, šių šalių duomenys;

     f) Jei asmens duomenys turi būti perduoti trečiajai šaliai, esančiai už Europos ekonominės erdvės ribų (toliau - EEE), išsami informacija apie šį perdavimą, įskaitant, bet neapsiribojant, galiojančias apsaugos priemones (žr. 23 dalį „Perdavimas“). Asmens duomenys į šią politiką nepriklausančią šalį, esančią už EEE ribų, dėl išsamesnės informacijos apie tokius trečiųjų šalių duomenų perdavimą);

     g) išsami informacija apie tai, kiek laiko asmens duomenys bus laikomi bendrovei (arba, jei nėra nustatyto laikotarpio, išsami informacija apie tai, kaip šis laikotarpis bus nustatytas);

     h) duomenys apie duomenų subjekto teises pagal reglamentą;

     i) duomenys apie duomenų subjekto teisę atšaukti savo sutikimą, kad „Kepu kartu" bet kuriuo metu tvarkytų savo asmens duomenis;

     j) duomenys apie duomenų subjekto teisę pateikti skundą Informacijos komisaro biurui („priežiūros institucijai“ pagal reglamentą);

     k) jei taikytina, išsami informacija apie bet kokius teisinius ar sutartinius reikalavimus ar įsipareigojimus, dėl kurių būtina rinkti ir tvarkyti asmens duomenis, ir išsami informacija apie bet kokias pasekmes, jei jos nepateikiamos;

     l) išsami informacija apie bet kokį automatizuotą sprendimų priėmimą, kuris bus atliekamas naudojant asmens duomenis (įskaitant, bet neapsiribojant profiliavimu), įskaitant informaciją apie sprendimų priėmimą, šių sprendimų svarbą ir padarinius.

12.2 Pirmiau 12.1 dalyje nurodyta informacija - duomenų subjektų, apie kuriuos pranešta, saugojimas duomenų subjektui pateikiamas šiuo metu taikomu laiku:

   12.2.1. Kai asmens duomenys gaunami iš duomenų subjekto tiesiogiai, jų rinkimo metu;

   12.2.2. Kai asmens duomenys nėra gauti iš duomenų subjekto tiesiogiai (t. Y. Iš kitos šalies):

     a) jei asmens duomenys naudojami bendraujant su duomenų subjektu, pirmojo pranešimo metu; arba

     b) jei asmens duomenys turi būti atskleisti kitai šaliai prieš atskleidžiant asmens duomenis; arba

     c) Bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per mėnesį nuo tos dienos, kai „Kepu kartu" gauna asmens duomenis.

13. Duomenų subjekto prieiga

Duomenų subjektas gali bet kuriuo metu pareikalauti dalyko prieigos prašymo - sužinoti daugiau apie asmens duomenis, kuriuos „Kepu kartu"turi apie juos. „Kepu kartu" paprastai turi atsakyti į tai per vieną mėnesį nuo gavimo (tai gali būti pratęsta iki dviejų mėnesių, jei yra sudėtingų ir (arba) daug prašymų, ir tokiais atvejais duomenų subjektas informuojamas apie būtinybę pateikti pratęsimas).

14. Asmens duomenų taisymas

14.1. Jei duomenų subjektas informuoja bendrovę, kad „Kepu kartu" turimi asmens duomenys yra netikslūs arba neišsamūs, prašant, kad jis būtų ištaisytas, atitinkami asmens duomenys turi būti ištaisyti, o duomenų subjektas informuojamas apie tą pataisymą per vieną mėnesį nuo pranešimo gavimo. Duomenų subjekto pranešimas (sudėtingų prašymų atveju tai gali būti pratęsta iki dviejų mėnesių, ir tokiais atvejais duomenų subjektas informuojamas apie pratęsimo poreikį).

14.2 Jei trečiosioms šalims buvo atskleisti visi susiję asmens duomenys, tos šalys informuojamos apie bet kokius tų asmens duomenų pataisymus.

15. Asmens duomenų ištrynimas

15.1 Duomenų subjektai gali paprašyti, kad „Kepu kartu" ištrintų asmeninius duomenis, kuriuos ji saugo apie šias aplinkybes:

     a) „Kepu kartu"nebereikia laikyti šių asmens duomenų, susijusių su tikslu, kuriam ji buvo surinkta ar tvarkoma;

     b) Duomenų subjektas nori atšaukti savo sutikimą bendrovei, turinčiai ir tvarkančią jų asmens duomenis;

     c) Duomenų subjektas prieštarauja, kad „Kepu kartu"laikytų ir tvarkytų savo asmens duomenis (ir nėra svarbių teisėtų interesų leisti bendrovei toliau tai daryti) (žr. 17 dalį - Prieštaravimai dėl šios politikos duomenų tvarkymo dėl išsamesnės informacijos apie duomenų subjektus) „teisės prieštarauti“;

     d) asmens duomenys buvo tvarkomi neteisėtai;

     e) asmens duomenys turi būti ištrinti, kad „Kepu kartu" laikytųsi tam tikro teisinio įsipareigojimo.

15.2 Išskyrus atvejus, kai „Kepu kartu" turi pagrįstų priežasčių atsisakyti ištrinti asmens duomenis, visi prašymai ištrinti duomenis turi būti įvykdyti ir duomenų subjektas informuojamas apie ištrynimą per vieną mėnesį nuo duomenų subjekto prašymo gavimo (tai gali būti pratęsta iki du mėnesius, jei prašymai yra sudėtingi, ir tokiais atvejais duomenų subjektas informuojamas apie pratęsimo poreikį.

15.3 Jeigu trečiosioms šalims buvo atskleisti bet kokie asmens duomenys, kurie turi būti ištrinti atsakant į duomenų subjekto prašymą, tos šalys informuojamos apie ištrynimą (išskyrus atvejus, kai tai neįmanoma arba reikės neproporcingai daug pastangų).

16. Asmens duomenų tvarkymo apribojimas

16.1 Duomenų subjektai gali prašyti, kad „Kepu kartu" nutrauktų tvarkomų asmens duomenų tvarkymą. Jei duomenų subjektas pateikia tokį prašymą, „Kepu kartu"saugo tik su tuo duomenų subjektu susijusius asmens duomenis, kurie yra būtini siekiant užtikrinti, kad jų asmens duomenys nebūtų toliau tvarkomi.

16.2 Jei trečiosioms šalims buvo atskleisti visi susiję asmens duomenys, tos šalys informuojamos apie taikomus duomenų tvarkymo apribojimus (nebent tai neįmanoma arba reikės neproporcingai daug pastangų).

17. Prieštaravimai dėl asmens duomenų tvarkymo

17.1 Duomenų subjektai turi teisę prieštarauti „Kepu kartu" tvarkyti savo asmens duomenis pagal teisėtus interesus (įskaitant profiliavimą), tiesioginę rinkodarą (įskaitant profiliavimą) ir apdorojimą mokslo ir (arba) istorinių tyrimų ir statistikos tikslais.

17.2. Jei duomenų subjektas prieštarauja, kad „Kepu kartu" tvarkytų savo asmens duomenis pagal savo teisėtus interesus, „Kepu kartu" nedelsdama nutraukia tokį duomenų tvarkymą, nebent galima įrodyti, kad „Kepu kartu" teisėti tokio duomenų tvarkymo pagrindai yra svarbesni už duomenų subjekto interesus, teises ir laisves; arba tvarkymas yra būtinas teisiniams reikalavimams įvykdyti.

17.3 Jeigu duomenų subjektas prieštarauja, kad „Kepu kartu" tvarkytų savo asmens duomenis tiesioginės rinkodaros tikslais, „Kepu kartu" nedelsdama nutraukia tokį duomenų tvarkymą.

17.4 Jei duomenų subjektas prieštarauja, kad „Kepu kartur" tvarkytų savo asmens duomenis moksliniais ir (arba) istoriniais tyrimų ir statistikos tikslais, duomenų subjektas pagal šį reglamentą „turi įrodyti, kad yra susijęs su jo konkrečia situacija“. Bendrovė neprivalo laikytis, jei tyrimas yra būtinas užduotims, atliekamoms dėl visuomenės interesų, vykdyti.

18. Automatinis sprendimų priėmimas

18.1 Jeigu „Kepu kartu" naudojasi asmens duomenimis automatizuotam sprendimų priėmimui ir šie sprendimai turi teisinį (ar panašų poveikį) duomenų subjektams, duomenų subjektai turi teisę ginčyti tokius sprendimus pagal reglamentą, prašydami žmogaus teisių. išreikšti savo požiūrį ir gauti „Kepu kartu" sprendimo paaiškinimą.

18.2 18.1 dalyje - Automatizuotas sprendimų priėmimas - aprašyta teisė netaikoma šiomis aplinkybėmis:

     a) Sprendimas būtinas norint sudaryti sutartį arba sudaryti sutartį tarp „Kepu kartu" ir duomenų subjekto;

     b) Sprendimas yra patvirtintas įstatymu; arba

     c) Duomenų subjektas davė aiškų sutikimą.

19. Profiliavimas

Kai „Kepu kartu"naudoja asmens duomenis profiliavimo tikslais, taikomos šios nuostatos:

     a) Bus pateikta aiški informacija apie profiliavimą, įskaitant jos svarbą ir galimas pasekmes;

     b) bus naudojamos tinkamos matematinės ar statistinės procedūros;

     c) įgyvendinamos techninės ir organizacinės priemonės, būtinos klaidų rizikai sumažinti ir kad tokios klaidos būtų lengvai ištaisomos; ir

     d) Visi asmens duomenys, tvarkomi profiliavimo tikslais, turi būti apsaugoti, kad būtų išvengta diskriminacinio poveikio, atsirandančio dėl profiliavimo (žr. 21 dalį „Duomenų apsaugos priemonės ir 22 dalis - šios politikos organizacinės priemonės, siekiant gauti daugiau informacijos apie duomenų saugumą“).

20. Asmeniniai duomenys

„Kepu kartu" gali rinkti, laikyti ir tvarkyti šiuos asmens duomenis:

     a) informacija apie pareiškėjo darbą; įskaitant asmeninę informaciją, kvalifikaciją, patirtį ir pokalbio pastabas, kad galėtume peržiūrėti jūsų prašymą ir tinkamumą prašomam vaidmeniui. Jei nesėkmingas, visa ši informacija nebus išsaugota ir bus sunaikinta.

     b) informacija apie darbuotojus; įskaitant darbo prašymo informaciją, asmeninę informaciją (vardą, pavardę, adresą, gimimo datą, lytį, išsilavinimą ir kvalifikaciją, darbo patirtį, išsamią informaciją apie bet kokią žinomą negalią, kontaktinius asmenis). Informacija, leidžianti jums sumokėti (jūsų banko duomenys, nacionalinis draudimo numeris, mokesčių kodas, išsami informacija apie uždarbio areštą ir bet kokio atlyginimo auka, kurią nurodėte, sumokėti atitinkamoms įstatymų numatytoms įstaigoms atskaitymus iš jūsų darbo užmokesčio, pvz., Pensijų ir (arba) sveikatos draudimo.

Jūsų darbo istorija (darbo valandos, atostogos, išmokos, nebuvimas, sąlygos, mokymas, drausminės priemonės ir nelaimingi atsitikimai, susiję su darbu) bus išsaugoti, kad ateityje būtų priimtas sprendimas dėl darbo užmokesčio didinimo, karjeros, mokymo reikalavimų.

21. Duomenų apsaugos priemonės

„Kepu kartu"  užtikrina, kad visi jo darbuotojai, atstovai, rangovai ar kitos jos vardu dirbančios šalys dirbtų su asmens duomenimis:

     a) Visi el. laiškai, kuriuose yra asmens duomenų, turi būti užšifruoti naudojant slaptažodžio apsaugą;

     b) Jei asmens duomenys turi būti ištrinti arba kitaip pašalinami dėl bet kokios priežasties (įskaitant, kai kopijos buvo padarytos ir nebėra reikalingos), jis turėtų būti saugiai ištrintas ir pašalintas. Popierius turi būti susmulkintas, elektroninės kopijos turėtų būti saugiai ištrintos ir bet kokia IT įranga saugiai sunaikinta naudojant išorinę patvirtintą paslaugą

     c) Asmens duomenys gali būti perduodami tik saugiais tinklais; perdavimas per neužtikrintus tinklus jokiomis aplinkybėmis neleidžiamas;

     d) Asmeniniai duomenys negali būti perduodami belaidžiu tinklu, jei yra pagrįsta praktiškai pritaikyta alternatyva;

     e) El. laiško turinyje esantys asmens duomenys, siunčiami ar gauti, turėtų būti nukopijuoti iš šio el. laiško ir saugiai saugomi. Paštas turėtų būti ištrintas. Taip pat turėtų būti ištrinti visi su ja susiję laikini failai;

     f) Kai asmens duomenys turi būti siunčiami faksimiliniu ryšiu, gavėjas turėtų būti informuotas iš anksto ir turėtų būti laukiamas fakso aparato duomenims gauti;

     g) Kai asmens duomenys turi būti perduodami popierine forma, jis turėtų būti perduotas tiesiogiai gavėjui.

     h) Asmeniniai duomenys gali būti platinami neoficialiai ir jei darbuotojas, atstovas, subrangovas arba kita bendrovės vardu dirbanti šalis turi teisę gauti prieigą prie bet kokių asmens duomenų, kurie jiems dar nėra prieinami, turėtų būti oficialiai prašoma iš Grupės atitikties vadybininkas.

     i) Visos asmens duomenų kopijos kartu su elektroninėmis kopijomis, saugomomis fizinėje, nuimamoje laikmenoje, turėtų būti saugiai laikomos užrakintoje dėžutėje, stalčiuje, spintelėje ar pan.

     j) Asmeniniai duomenys negali būti perduoti jokiems darbuotojams, agentams, rangovams ar kitoms šalims, nesvarbu, ar šios šalys dirba Bendrovės vardu, ar be Grupės atitikties valdytojo leidimo;

     k) Asmens duomenys visada turi būti tvarkomi atsargiai ir neturėtų būti palikti be priežiūros ar nepažeidžiant leidimo neturinčių darbuotojų, agentų, subrangovų ar kitų šalių;

     l) Jei asmens duomenys yra peržiūrimi kompiuterio ekrane, o atitinkamas kompiuteris turi būti paliktas be priežiūros bet kuriam laikui, prieš išvykdamas jis turi užrakinti kompiuterį ir ekraną;

     m) Pagal grupės el. pašto ir interneto politiką, jokie mobilieji įrenginiai (įskaitant nešiojamuosius kompiuterius, planšetinius kompiuterius ir išmaniuosius telefonus) neturėtų būti saugomi jokie asmens duomenys, nepriklausomai nuo to, ar toks prietaisas priklauso bendrovei, ar kitaip.

     n) Asmeniniai duomenys neturėtų būti perduodami bet kokiam darbuotojui asmeniškai priklausančiam įrenginiui, o asmens duomenys gali būti perduodami tik agentams, rangovams ar kitoms Bendrovės vardu veikiančioms šalims priklausantiems prietaisams, jei atitinkama šalis sutiko visiškai laikytis laikantis šios politikos ir reglamento raidės ir dvasios (gali apimti įrodymą bendrovei, kad buvo imtasi visų tinkamų techninių ir organizacinių priemonių);

     o) Visi elektroniniu būdu saugomi asmens duomenys kasdien turėtų būti paremti atsarginėmis atsarginėmis kopijomis, saugomomis ne vietoje;

     p) visos elektroninės asmens duomenų kopijos turėtų būti saugiai saugomos;

     q) Jokiu būdu jokie slaptažodžiai negali būti nurašomi ar dalijami tarp bet kokių darbuotojų, agentų, rangovų ar kitų bendrovės vardu veikiančių šalių, nepriklausomai nuo jų darbo stažo ar padalinio. Jei pamiršote slaptažodį, jis turi būti iš naujo nustatytas naudojant taikomą metodą. IT darbuotojai neturi prieigos prie slaptažodžių;


22. Jei nurodėte, kad nenorite, kad jūsų įmonės turimi asmens duomenys būtų naudojami rinkodaros tikslams, generalinis direktorius turi užtikrinti, kad jūsų pageidavimai būtų atnaujinti.

23. Organizacinės priemonės

„Kepu kartu" užtikrina, kad asmens duomenų rinkimui, laikymui ir tvarkymui būtų imtasi šių priemonių:

     a) Visi darbuotojai, atstovai, rangovai ar kitos bendrovės vardu veikiančios šalys turi būti visiškai supažindintos su jų individualia atsakomybe ir „Kepu kartu" atsakomybe pagal reglamentą ir pagal šią politiką, šios politikos kopija prieinama visiems darbuotojams ir kiekvienoje vietoje.

     b) Tik „Kepu kartu" darbuotojai, agentai, subrangovai ar kitos šalys, kurios turi teisę susipažinti su asmens duomenimis ir jais naudotis, kad galėtų tinkamai atlikti paskirtas užduotis, turi prieigą prie „Kepu kartu" turimų asmens duomenų. ;

     c) visi darbuotojai, atstovai, rangovai ar kitos bendrovės vardu dirbantys asmenys, tvarkantys asmens duomenis, bus tinkamai apmokyti;

     d) visi darbuotojai, agentai, rangovai ar kitos bendrovės, veikiančios asmens duomenis tvarkantys asmenys, bus tinkamai prižiūrimi;

     e) asmens duomenų rinkimo, laikymo ir tvarkymo metodai reguliariai vertinami ir peržiūrimi;

     f) tų darbuotojų, agentų, rangovų ar kitų bendrovės vardu veikiančių asmenų, tvarkančių asmens duomenis, veikla reguliariai vertinama ir peržiūrima;

     g) visi darbuotojai, atstovai, rangovai ar kitos bendrovės vardu dirbantys asmenys, tvarkantys asmens duomenis, privalo tai padaryti pagal reglamento ir šios politikos principus pagal sutartį;

     h) Visi agento, rangovo ar kitos bendrovės vardu dirbantys asmenys, tvarkantys asmens duomenis, turi užtikrinti, kad visi ir visi jų darbuotojai, dalyvaujantys tvarkant asmens duomenis, būtų laikomi tokiomis pačiomis sąlygomis kaip ir atitinkami bendrovės darbuotojai. iš šios politikos ir reglamento;

     i) Jei bet kuris agento, rangovo ar kitos šalies vardu veikiantis asmuo, tvarkantis asmens duomenis, nevykdo savo įsipareigojimų pagal šią politiką, ta šalis atlygina ir saugo Bendrovę nuo bet kokių išlaidų, atsakomybės, žalos, nuostolių, pretenzijų ar procesinių veiksmų, kurie gali būti: atsiranda dėl to.


24. Asmens duomenų perdavimas į šalį už EEE ribų

24.1 „Kepu kartu"  kartais gali perduoti („perduoti“ nuotoliniu būdu) asmens duomenis į EEE nepriklausančias šalis.

24.2. Asmens duomenų perdavimas į EEE nepriklausančią šalį vyksta tik tuo atveju, jei taikoma viena ar kelios iš šių aplinkybių:

     a) Perdavimas vyksta į šalį, teritoriją ar vieną ar daugiau konkrečių tos šalies (arba tarptautinės organizacijos) sektorių, kuriuos Europos Komisija nustatė užtikrindama tinkamą asmens duomenų apsaugos lygį;

     b) Perdavimas vyksta į šalį (arba tarptautinę organizaciją), kuri suteikia tinkamas apsaugos priemones, sudarant teisiškai privalomą susitarimą tarp valdžios institucijų ar įstaigų; privalomos įmonių taisyklės; standartinės duomenų apsaugos sąlygos, kurias priėmė Europos Komisija; laikomasi patvirtintos elgesio kodekso, kurį patvirtino priežiūros institucija (pvz., informacijos komisaro biuras); sertifikavimas pagal patvirtintą sertifikavimo mechanizmą (kaip numatyta reglamente); sutartinės sąlygos, dėl kurių susitarė ir kurias patvirtino kompetentinga priežiūros institucija; arba nuostatos, įtrauktos į administracinius susitarimus tarp valdžios institucijų ar kompetentingos priežiūros institucijos įgaliotų įstaigų;

     c) perdavimas atliekamas su atitinkamo (-ų) duomenų subjekto (-ų) sutikimu;

     d) perdavimas yra būtinas, kad būtų įvykdyta sutartis tarp duomenų subjekto ir bendrovės (arba prieš sudarant sutartį, kurių imtasi duomenų subjekto prašymu);

     e) perdavimas yra būtinas dėl svarbių visuomenės interesų priežasčių;

     f) perdavimas yra būtinas teisiniams reikalavimams įvykdyti;

     g) perdavimas yra būtinas siekiant apsaugoti gyvybinius duomenų subjekto ar kitų asmenų interesus, jei duomenų subjektas fiziškai ar teisiškai negali duoti sutikimo; arba

     h) pervedimas atliekamas iš registro, pagal kurį pagal JK ar ES teisę siekiama teikti informaciją visuomenei ir kuri yra atvira plačiajai visuomenei ar kitiems asmenims susipažinti su tais, kurie gali įrodyti teisėtą interesą naudotis registrą.

25. Pranešimas apie duomenų pažeidimą

25.1 Visi asmens duomenų pažeidimai turi būti nedelsiant pranešami „Kepu kartu" duomenų apsaugos pareigūnui.

25.2 Jei įvyksta asmens duomenų pažeidimas ir šis pažeidimas gali kelti grėsmę duomenų subjektų teisėms ir laisvėms (pvz., Finansiniai nuostoliai, konfidencialumo pažeidimas, diskriminacija, žala reputacijai ar kita didelė socialinė ar ekonominė žala), duomenys apsaugos pareigūnas privalo užtikrinti, kad Informacijos komisaro biuras būtų nedelsiant informuotas apie pažeidimą ir bet kuriuo atveju per 72 valandas po to, kai apie tai sužino.

25.3. Jei asmens duomenų pažeidimas gali sukelti didelę riziką (ty didesnę riziką nei nurodyta 24.2 dalyje - Duomenų pažeidimo pranešimas) duomenų subjektų teisėms ir laisvėms, duomenų apsaugos pareigūnas turi užtikrinti kad visi susiję duomenų subjektai būtų informuoti apie pažeidimą tiesiogiai ir be nepagrįsto delsimo.

25.4 Pranešimuose apie duomenų pažeidimą turi būti pateikta ši informacija:

     a) atitinkamų duomenų subjektų kategorijos ir apytikslis skaičius;

     b) atitinkamų asmens duomenų įrašų kategorijos ir apytikslis skaičius;

     c) „Kepukartu"  duomenų apsaugos pareigūno (arba kito kontaktinio punkto, kuriame galima gauti daugiau informacijos) pavadinimas ir kontaktiniai duomenys;

     d) galimas pažeidimo pasekmes;

     e) išsami informacija apie priemones, kurių bendrovė ėmėsi arba ketina imtis, kad būtų išspręstas pažeidimas, įskaitant, jei reikia, priemones, kuriomis siekiama sušvelninti galimą neigiamą poveikį.

26. Politikos įgyvendinimas

Ši politika laikoma galiojančia nuo 2014 04 16. Jokia šios politikos dalis neturi atgalinio poveikio, taigi ji taikoma tik tiems klausimams, kurie įvyko tą dieną arba vėliau.

KEPU KARTU

Kepu kartu Ind. veiklos nr.: 772931, VMVT Nr 22V-285. Vilniaus g 35, LT-64118, Poteronių k.. Telefonas: +37060211078.

Sąskaitos nr.: LT753500010003346444, UAB Paysera LT. Banko kodas: 35000, SWIFT: EVIULT21XXX.

© 2020 Kepu kartu. Be Kepu kartu sutikimo draudžiama kopijuoti ir platinti svetainėje esančią informaciją.